KESKMISELT VÕETAKSE ADWORDSI EELARVEST 40% HALDUSTASUKS !!!
TE HOIAKSITE ÜLE 60% KOKKU KUI TEEKSITE ADWORDSI ISE !!!

Otsinguabi.ee-s on tööl sertifitseeritud Adwordsi spetsialistid. Oleme läbinud Google Adwords sertifitseerimise ja eksamid mis tähendab, et me teame millest me räägime. Plaan oli ka ise pakkuda klientidele Adwordsi teenust, aga nähes kui massiliselt ja kui absurdsete valedega kliente petetakse loobusime. Soovime säästa teid sinna lõksu sattumast ja avaldame suuremad adwordsi trikid – ehk kuidas teilt raha ära võetakse. Kas teile öeldi, et te ei saa ise hakkama, et firmast teenust ostes saade odavamalt? Loe kuidas sind petta üritatakse ja võid juba see kuu hoida kokku kuni 60% oma adwordsi eelarvest.

edwords-professional-katy
ME TEAME KUIDAS TEID PETETAKSE JA ME PALJASTAME SELLE

Iga päev langevad paljud eesti ettevõtjad kavalate müügimeeste lõksu. Iga kuu maksavad nad 100, 200 aga ka 500 või lausa 1000 eurot adwordsi reklaami eest mõistmata mida neile selle summa eest antakse. Adwordsi müüdid on ilmselt ühed kulukamad müüdid mida te võite uskuma jääda. Kohtume nende müütidega oma töös liigagi tihti. Adwords töötab ja isegi väga hästi töötab aga seda ainult neil kes teavad väga täpselt mida nad teevad, kellelt millist teenust tellivad ja mis peamine KUIDAS SEDA KONTROLLIDA. Kontrolli puudumine on see mis teeb Adwordsi müügist peaaegu püramiidiskeemi mõõtu pettuse.

ADWORDSI HALDUSTASUD

Ilmselt on kõik kursis sellega, et pensionifondide sissemaksetest suur osa läheb nn. haldustasudeks. Sama on ka adwordsi kampaaniate haldustasudega. Kui palju igakuisest 500 eurost läheb haldustasuks? See varieerub pakkujate lõikes aga ca. 200 € kuus. Olen kohanud ka kampaaniat kus 200 eurost 160 läheb haldustasuks. Haldustasudega on see lugu, et kui teie ei küsi siis teile ei öelda. 99% klientidest ei oska selle kohta küsida ja selle tõttu keegi neile sellest ka ei räägi.

GOOGLE OTSINGUTE MAHT

Otsingute maht ehk siis kordade arv mitu korda üht või teist sõna otsitakse on üks lihtsamaid viise kuidas segadust tekitada ja kliendil kärbseid pähe ajada. Antakse kliendile nimekiri 20 märksõnaga mille otsingut kogumaht on 10 000 otsingut kuus ja voila kliendil on rahakotirauad lahti 200, 500 palju vaja on? See pole üldse tähtis, et tegelik kodulehele jõudvate inimeste arv jääb sama kaugele kui Eesti Hiinast. Miks seda tehakse? Esiteks mida rohkem märksõnu seda suurem on haldustasu, kuna seda arvestatakse märksõna kohta mitte tegelike tulemuste kohta. Teiseks, palju seksikam on öelda et olete 200 märksõnaga google avalehel, kui et teie eelarvest piisab 200 sõna puhul 1,5 päevaks ja sealt edasi teid jälle ei näidata. Märksõnade arv ei ole absoluutselt oluline. Unustage märksõnade arv täiesti ära. See on sama nagu öelda, et kommide maitse sõltub kommida arvust kommikarbis. Oluline, on märksõnade arv ainult juhul ja ainult juhul kui teil on piiramatu eelarvega kampaania. Piiratud kampaania puhul näiteks 100 eurot kuus piisab sellest 500 kliki ehk vajutuse jaoks aga teile müüakse endiselt 10 000 võimalikku klikki. No ei ole kuidagi.

ADWORDS CPM (Cost Per mille ) – tuhande näitamise hind.

Eriti ebameeldival juhul üritakse leppida kokku 1000 näitamise eest makstavat tasu. Siin pole vaja et inimene üldse teie reklaamil klikiks piisab kui seda on näidatud 1000 korda ja ongi piisav. Selle hinnastamise juures on väga tihti olukord kus 200 euro eest näidatakse teie reklaami näiteks 100 000 korda aga mitte ühtegi klikki ehk külastust sealt ei tule. Kuna see on googlile kõige kasulikum hinnastamisviis siis üritatakse seda vähem teadikule kliendile pähe määrida.

CPC ( Cost Per Click ) – ehk kliki hind.

Iga kord kui keegi vajutab teie reklaamil maksate te mingi summa. 0.1 eurot või 0.2 eurot oleneb teie seatud hinnapiirist. Kalliste märksõnade puhul makstakse eestis 1 – 10 eurot iga kord kui keegi vajutab reklaamil. Kliki hind on oluline mõistmaks kui paljude inimesteni te tegelikult üldse jõuate. Kui teie eelarve on 100 eurot ja iga inimene läheb maksma eestis keskmiselt 0.2 eurot siis te jõuate ju mitte 10 000 vaid maksimaalselt 500 inimeseni. Siis saab teie eelarve otsa ja reklaami näitamine peatatakse. Kõik oletegi kadunud ja asendatud järgmise firmaga ilmselt konkurendiga. Huvitav on veel see, et adwordsi müüv agentuur pakub tihti ise väga madalaid kliki hindasid. Kui google soovituslik kliki hind on 0.25 – 0.30 siis Adwordsi vahendav agentuur paneb pakkumiseks 0,1 eurot klikk. Selle eest võetakse veel eraldi haldustasu “saime kliki hinna teile madalaks” Tegelikult minnakse välja alapakkumisega ehk kogu teie eelarvet ei kulutata ära osa sellest jääb agentuurile kuu lõpus kätte ja teile seda loomulikult ei öelda. Ja seda tehakse täiesti teadlikult. Et seda seletada peame aga vahepeal rääkima veel ühest olulisest asjast EELARVE.

ADWORDS EELARVE (limiit )

Adwordi kampaaniale seatud kulutuste piirang. Enamasti päevalimiit näiteks 3 eurot või 10 eurot. Siin on kaks poolt. Ühest küljest on hea, et saate määrata endale sobiva limiidi sest muidu te maksaksite ilmselt kordades rohkem. Teisest küljest kui limiit on peal pole märksõnade arvul või otsingute mahul enam tähtsust. Kampaania jookseb ainult kuni limiidi täitumiseni. Seega kõik Adwordsi müügimehed teavad kliendi juurde minnes väga hästi, et klient võiks osta 20 märksõna asemel ka ainult 1 märksõnaga reklaami ja limiit tuleks ikkagi ette aga 20 märksõna kõlab seksikamalt eksole? 10 000 otsingut on veel ägedama kõlaga eks?

Adwords CTR (klikkimise protsent)

Siin läheb jutt natuke tehnilisemaks aga pidage palun vastu sest see on nüüd koht kus inimesi kõige rohkem petetakse. (Sest see on keeruline ja kui seda veel natuke keerulisemat seletada siis keegi ei saa midagi aru ja ei oska pärast ka ennast kuidagi kaitsta) CTR tähendab lihtsalt öeldes seda kui palju nendest inimestest kellele teie reklaami näidati otsustasid sellel klikkida ehk tulla teie kodulehele. Google otgaanilistes tulemustes on see #1 tulemusel 95% #2 tulemusl 80% ehk sajast inimesest kaheksakümmend klikivad ja tulevad teie kodulehele. Adwordsi numbrid on aga hoopis teised. Ja seda ei kipu google ega ka adwordsi müüvad bürood väga reklaamima. #1 reklaam avalehel, ehk siis kõige parem koht reklaamimiseks saab keskmiselt 1-2% klikke. (parim mis ma olen näinud on 5%) See on meie näite puhul 10 000 näitamise kohta umbes 100 kuni 200 külastust. Päris masendav eks. Siit kerkib kohe kaks aga. Esiteks miks keegi ei ütle et reaalne tulu sellisest kampaaniast on peaaegu olematu ja teiseks millal viimati öeldi kliendile, et vabandage aga teil jäi eelmisest kuust kasutamata limiiti? Reeglina see vaikitakse maha ja võetakse järgmine kuumakse jälle rõõmuga vastu.

Nüüd paneme selle info ilusti üheks tervikuks kokku. Adwordi vahendaja pakub teile uskumatult ilusat diili.

Maksa 200 eurot kuus ja saad google avalehele 20 märksõnaga mille otsingute kogumaht on lausa 10000 otsingut igas kuus. See on 10 000 inimest kes otsivad just teie toodet või teenust igas kuus teie kodulehele. Ainult 200 eurot kuus

Põhinedes kõigele mis me just lugesime paneme kokku tegeliku pakkumise. ( reaalne pakkumine mis on tehtud eesti Adwordsi kliendile)

Kampaania hind 200 eurot kuus
Ühe kliki hind 0.1 eurot
Märksõnade arv 20
Otsingute maht 10 000 otsingut kuus
Haldustasu 80€ (sisaldub hinnas)

Mida klient saab:

80 eurot läheb limiidist maha haldustasuks alles jääb 120 € reklaami ostmiseks
10 000 otsingust maksimaalselt 1200 külastust ( eeldaks klikimäära 12% mida ei ole olemas)
Tegelik külastuste arv ilmselt 60 – 300 ( pikaajaline keskmine klikimäär eesti kampaaniatel on 1-5% )
Tegelik kulu 80 eurot haldusele ja 7.50 – 40 eurot reklaami ostmisele. Lugege veel kord eelmist lauset.
Ülejaak vaikitakse maha sest klient ei oska seda küsida ja tõestada kui palju tegelikult kulus ei ole võimalik
200 eurost osteti kliendi nimel reklaami umbes 10 – 40 euro eest. Ülejäänud 160 kuni 190 on puhaskasum ehk lollimaks.

Kas te imestate ikka veel kuidas nii palju firmasid on tekkinud kes Adwordsi teile pakuvad? Äkki olete ise ka üks nendest kes maksab aru saamata mille eest ja kellele makstakse.

On veel üks liik Adwordsi müüjaid need on eriti nahaalsed ja müüvad kliendile kohta google avalehel jättes mainimata, et tegemist on reklaamiga mitte päris tulemustega. STrateegia on lihtne. Leiame kliendi kes on nõus maksma 200 kuni 1000 eurot kuus. Teeme segase lepingu. Küsime raha ja paneme välja reklaami mida google kogu aeg näitab aga mis on nii kehvastu kirjutatud et võimalikult vähe inimesi sellel klikiks. Nii kulub kliendi makstud rahast võimalikult vähe. Samas klient näeb et on kogu aeg avalehel. Lihtsalt lollikindel plaan.