Tavaline kodulehe optimeerimine ehk SEO on imelihtne. Kodulehe optimeerimise juures on terve rida lihtsaid üksteisele järgnevaid tegevusi mis tuleb lihtsalt ära teha et saavutada soovitud skoor või tulemus. Olgu tulemuseks siis parem laadimiskiirus,väiksem koodi maht, piltide sildistamise protsent vms. Samuti on oluline, et neid tegevusi tuleb teha pidevalt, st. need ei ole ühekordsed tegevused. Kui keegi ütleb, et ta “optimeerib ära” siis jalutage minema. Selline asi ei ole võimalik. Olgu see teie salarelv petturite tuvastamiseks.

SEO on mingid lihtsad tegevused mis tuleb esmalt analüüsida ehk teha kodulehe analüüs ja siis selle alusel oma kodulehel või domeeniga seoses ära teha, et meelitada ( mitte manipuleerida) Google oma kodulehte või siis domeeni paremini esile tõstma: Pildid, tekstid, META kirjeldused, navigatsioon, struktuuri elemendid, paigutus, värvid, funktsioonid, vormid, nupud jne.  Täiesti lihtsad igapäevased tegevused nagu näiteks igal lehel META kirjelduste täitmine ja lisamine, lehe teksti pikkuse ja paigutuse  vastavusse viimine etteantud parameetritega, kõikide lehel kasutatavate piltide suuruste muutmine nii, et piltide laadimine ei koormaks lehte kuid samas ei muutuks ka pildid liiga kuubikuteks.  Serveri seadete muutmine, CDN – seadistamine jne.  Väga lihtsad ja loogilised asjad mida oskab igaüks ise teha. Kui ei oska võtab ette Youtube ja mõne foorumi ning leiab 5 minutiga hulganisti materjali selle kohta mida kõike on võimalik teha. Erinevaid parameetreid mida on vaja optimeerida ehk Google jaoks õigesse vahemikku ajada on ca. 250 – 300.  Pisut aeganõudvam on see kui soovite kõiki neid parameetreid optimeerida nii, et mingi konkreetse märksõnaga välja tulla paremini. Või julgemad proovivad isegi mitmele erinevale märksõnale optimeerida. Saab ka nii, pole midagi võimatut. Kõik see võtab vaid pisut rohkem aega ja tahtmist.  Loomulikult on igal alal oma töövõtted ja vahendid, programmid ja masinad mis teevad töö 100x kiiremaks. Aga natuke ka kallimaks, sest kõik need programmid ja masinad maksavad raha.

Millal kasutada SEO teenust?

Siis kui teil endal ei ole aega, et tegeleda oma kodulehe optimeerimisega.  Samas mõlda tuleb ka sellele, et kui te palkate kellegi kolmanda oma kodulehega tegelema siis oleks tark võtta juba teenus mis annab ka reaalseid tulemusi. Ehk siis tavalise esimese või teise põlvkonna SEO teenus asemel tasuks tellida Domeeni Optimeerimine. See on Siis lihtsalt öeldes kolmanda põlvkonna SEO teenus kus lehesisene optimeeritus ei mängi enam nii suurt rolli ja tulemused tulevad Domeeni Autoriteetsuse kasvamisega.  See on nüüd selline teenus mida ei saa te päris kindlasti iseseisvalt teha. Seega soovitame kaaluda SEO teenuse tellimise asemel midagi tõhusamat ja tihti ka soodsamat, ehk Domeeni Optimeerimist.

Domeeni Optimeerimise eelised SEO teenuse ees

SEO keskendub ühele märksõnale. Mõnikord ka paarile kolmele aga siis muutub SEO kasutegur väiksemaks või nõuab kohutavalt suuri investeeringuid. Näiteks 20-le märksõnale on Eesti ettevõttel mõistlike kulutustega täiesti võimatu optimeerida. Igakuine makse jääb 20 märksõna korral olenevalt pakkujast 2000 ja 8000 vahele.  Kes küsivad rohkem ei tahagi seda tööd ilmselt vastu võtta ja kes küsivad vähem ei tee ilmselgelt midagi. Domeeni Optimeerimine ei keskendu märksõnadele vaid domeenile endale ja seega ei ole oluline kuipalju märksõnu on teie valdkonnas või teie eesmärgiks, Domeeni Optimeerimine tõstab reeglina teie positsioone kõikide nende märksõnadega, seega te ei pea enam murdma pead millist märksõna valida ja millist mitte.  Teiseks on