Tundmatud google sügavused
Tundmatud google sügavused

Kõlab uskumatult, aga Google ei tea juba mõnda aega mis täpselt internetis toimub.  Teie pingutate võibolla mitu aastat juba, et anda värskemat infot oma ettevõttes toimuva kohta aga Google lihtsalt ignoreerib seda. Või nii teile vähemalt tundub. Sest teie tulemused otsingutes on pehmelt öeldes ebarahuldavad. Samas kui mõni isehakanud konkurent õitseb avalehel täiesti tühjalt kohalt?  Meie teame miks.  Lugege see artikkel lõpuni ja saate palju targemaks…

Hetkel on internetis üleval natukene alla 1 000 000 000 domeeni. Ühel kodulehel on keskmiselt 5 – 5000 erinevat alamlehte. Mis teeb keskmiseks lehekülgede arvuks uskumatud 40 000 000 000 lehekülge.   Google teab täiesti kindlalt kõiki uusi domeene ja millal need tekkinud on. Kui ta seda nii täpselt teab siis milles on probleem?.  Probleem on muutuvas infovoos. Iga päev kustutatakse miljoneid domeene ja asemele tuleb miljoneid uusi.  Iga päev uuendatakse või muudetakse kümnetele miljonitel lehekülgedel informatsiooni. Samuti muutuvad omavahelised viited kuidas domeenid ja leheküljed suhtlevad. Vana infoga võetakse maha vanad viited. Uue infoga laetakse üles uued viited.  Igapäevaselt muutuvad andmed kas lisamise muutmise või kustutamise näol üle 10 000 000 000 leheküljel. See tähendab, et google peaks iga päev muutma oma andmeid nende 10 miljardi lehe kohta. See aga ei ole mitte kuidagi teostatav.  Google võimsus küündib hetkel vaid murdosani sellest.  Kuigi ka see murdosa on absoluutarvuna väga aukartustäratav 800 kuni 950 miljonit lehte päevas, ei ole see kaugeltki piisav.  Mis siis saab?  Google peab tegema valikuid. Valikuid kuhu suunata oma energia ja vahendid.  Väga lihtsustatult on Google plaan järgmine: Indekseerime kõik uued domeenid mis tekkisid selle infoga mis seal avalehel on ja tuleme nende juurde tagasi kui aega on kunagi. Alamlehtedele me kahjuks kohe ei jõua.  Järgmiseks käime üle kõik tähtsamad lehed ja vaatame kas seal on midagi muutunud. Kui seal on midagi uut siis võtame selle arvesse.  Ja nii tähtsuse järjekorras tähtsatest lehtedest vähemtähtsate poole Google igapäevaselt liigubki. On enamvähem kindel, et Google on jaotanud lehed 4-6 erineva tähtsusega segmenti, millel igaühel on erinev prioriteetsus. Esmatähtsad on suured portaalid, uudistevood jne.  Neid külastatakse peaaegu reaalajas. Teiseks siis riiklikud ja rahvusvahelised institutsioonid ning suuremad korporatsioonid. Neid indekseeritakse mitu korda päevas kindlasti. Suuremad domeenid, külastame kord päevas. Ja nii järjes allapoole kuni jõuame domeenideni keda külastab google korra kuus või mõnel juhul ka kaks või kolm korda aastas.  Samuti erineb erineva prioriteetsusega lehtede indekseerimise sügavus. Kas indekseeritakse ainult avaleht,  sagedamini ainult avaleht ja peamised esimese astme menüü lehed. Harvemini idekseeritakse aga blogisid, uudistevoogu, kontakti ja tagasiside lehti ja muid alamlehti mis ei ole google jaoks prioriteetsed. Seega teie avalehe info võib olla google tulemustes värske aga mõni toode mis te oma epoodi lisasite 2 aastat tagasi pole google poolt ikka veel üles leitud.

Miks ma sellest räägin? aga selle pärast, et kogu see info mis jääb Google poolt avastamata jääb ka otsingutulemustest välja. Mida Google ei tea, ei tea ka teie kliendid.  Samuti kõik kiitused mida teie firma kohta kuskil keegi kirjutab, või soovitused kuskil foorumis, või sooduspakkumised mõne partneri juures, kõik need jäävad olemata, need kaovad kohta mille nimi on “DEEP WEB” ehk indekseerimata veeb.  See on koht kuhu teeviitasid ja kaarte ei ole ja selle tõttu on sinna jääv info “surnud info”  Kogu teie potensiaal võib olla kadunud kuna teie tööd lihtalt ei leita üles.  Meie Domeeni Optimeerimise teenuse üks kõige olulisemaid tugevusi on see, et me kaevame teie “surnud info” või “kadunud info” välja ja söödame tükk haaval goole robotitele sisse.  Kuigi see on ainult üks osa meie teenusest on ka ainult selle osaga võimalik plats igasugustest isehakanud konkurentidest puhtaks lüüa.  Tekkis huvi?  Kindlasti tekkis.  Võta meiega ühendust ja vaatame koos mida me koos saavutada võime.