Mul ja kogu meie firmal on kohustus hoida oma kliente konfidentsiaalsena.  Samuti nagu näiteks ilukliinik hoiab oma klientide konfidentsiaalsust. Mitte, et kliendid midagi keelatut või halba teeks.  Lihtsalt klient soovib teatud toimingute, teatud teenuste juures konfidentsiaalsust. Meie puhul peamiselt seetõttu, et konkurentide ees konkurentsieelist saada.  Keegi ei taha, et konkurent kohe aru saaks miks ühel firmal läheb paremini kui teisel.  Seega kliendid ja nende märksõnad on konfidentsiaalsed. Kahjuks.  Teate kui palju küsitakse kus on teie klientide nimekiri. Andke meile kontaktid kellel helistada ja küsida teie kohta ?!  Seda ei saa me kuidagi avaldada. Esiteks konfidentsiaalsus ja teiseks, mõelge kuidas teile meeldiks kui teile helistaks iga päev 5 või 6 inimest ja küsiks kuidas te oma näiteks oma uue autoga rahul olete. Olete küll aga jube tüütu oleks seda kogu aeg rääkida. Õnneks saan aga midagi siiski avaldada. Ma saan teile avaldada kuidas meie klientidel läinud on.  Kõik kliendid on meil ilusti tabelis ja tabel veab iga päev ilusti jooni graafikuks, kes kui palju tõusnud on.   Lõikasin klientide nimed ja märksõnad siit välja ja seega konfidentsiaalset infot ma nii ei avalda. Alustame siis algusest. Vaatame ühe kliendi märksõnasid.

50 märksõna ühel kliendil

Mis märksõna, mis seadmes, mis riigis, mis positsioonil, muutus algusest, mis url, palju otsinguid ja millal kontrollitud.  Vaadake neid tulemusi ja positsioonide paranemist, tegemist on eesti mõistes väga raskete märksõnadega millega me oleme tegelenud 4 kuud.  Kui lihtne oleks mul näiteks teile seda teenust müüa kui ma kirjutaksin siia juurde veel ka firma ja kodulehe kellele need kuuluvad.  Te jookseksite ilmselt juba kontori poole.

Aga selline see siis on.  Ei mingit müstikat ega saladust, ei mingit mustkunsti.  Paljud arvavad, et me võtame kliendi ühe märksõna paneme selle kuskile salapärasesse masinasse ja see siis krigiseb, ajab auru välja, teeb midagi salajast ja välja pritsib uus ja särav POSITSIOON NR 1.  ei , tegelikult on asi palju vähem glamuurne. Nagu näha siis teglikult mõned tulemused tõusevad, mõned langevad, mõned ei liigu üldse kuskile.   Iga sõna juures tuleb eraldi analüüsida miks just see märksõna tõusis, miks just niipalju ja mitte rohkem. Miks teine märksõna kukkus ja mille kuradi pärast need keskmised üldse ei liigu.   Eraldi tuleb vaadata ka märksõna enda liikumist ajas.  Kliendid arvavad, et on mingid maagilised positsioonid. Nagu positsioon number 1 või positsioon esi kolmes.   On aga ainult teoreetiliselt.  see tähendaks, et üks või teine domeen on ikka peajagu teistest üle.  Kui tegemist on enamvähem võrdse autoruteetsusega domeeniga siis kipuvad tulemused ka esilehel päris palju kõikuma.

isegi avalehel saame aidataSeega ärge palun küsige meilt kas me saame esimeseks.  Meie kliendid on paljud esimesed aga eraldi me sellist teenust ei paku.  Küll aga pakume me teenust millega saame aidata teid avalehele või siis väga avalehe lähedale, sõltub teie eesmärgist.  Kui teie eesmärk on lihtsalt parandada positsioone google otsingus siis palun, aitame teid hea meelega. Avaleht ise ei ole ju midagi müstilist. Pealegi kogu meie töö mõjutab positiivselt mitte ainult ühte märksõna vaid kogu teie domeeni ja sellelt lähtuvaid märksõnasid.

otsinguabi tulemused

Näiteks enda domeeni ei ole me meelega sidunud ühegi märksõnaga, et näidata kuidas toimib Domeeni Optimeerimine. Me ei ole meelega valinud ühtegi konkreetset märksõna. Teeme üldist domeeni Autoriteetsuse parandamist ja meie ettevõtte üks suurimaid saladusi on siin – meie enda tulemused.  Vaadake kuidas hoolimata sellest, et me räägime oma lehel ainult domeeni optimeerimisest ja ei ole oma lehte kuidagi optimeerinud , tõusevad  4 teist väga suure konkurentsiga märksõna (otsingumootori optimeerimisest või seo  teenusest kõrgemat konkurentsi vist ei olegi sest kõik kes seda oskavad tahavad sellega esimesed olla 🙂  )

Seega Domeeni optimeerimine on erinevalt SEO teenusest laiahaardelisem ja kokkuvõttes kindlasti mõjusam. Aga läheme nüüd tagasi märksõnade juurde, sest paljud teist on harjunud mõtlema märksõnapõhiselt. Kui palju siis märksõnad ikkagi tõusevad. Kas teie tööl tulemusi ikka on. Kui püsivad need on jne.  Üks pilt on parem kui tuhat sõna.  Võtsin siia läbilõike meie klientide tulemustest, ei pannud siia üldse mitte ainult parimatest parimaid vaid täiesti läbilõike kõigest. Nii head kui vähem head tulemused. Vaatame koos.

pool aastat polnud üldse tulemust nüüd top10Alustame siis peamisest küsimusest: KUI KAUA VÕTAB AEGA ?

Aega võtab erinevalt. Siin on näide kus Novembris tulnud klient kes ei olnud TOP 500 seas ei ilmunud 5 kuud kuskile. Siis käis korraks saja piirimail kadus uuesti ja ilmus välja TOP 30 tulemustes. Sealt edasi on püsivalt tõusnud ja nüüd on pidevalt avalehel.  Vaatame teist näidet mis on sama konkurentsiga sama töömahuga aga kus tulemuste kõver on hoopis teistsugune

poole aastaga 30 3ksPõhimõtteliselt esimesest nädalast hüppas klient TOP30 tulemustesse ja on sealt pidevalt ja ühtlaselt üles roninud. Selline näeb ühtlasi välja ka selline päris tavaline ehk öelda siis keskmine ranking tabel. Vahel tõused, vahed langed. Vahel tõused nädalaks või kuuks kümme kohta siis langed jälle kümme või kakskümmend kohta tagasi. Oluline on see, et pikemas perspektiivis su tulemused liiguvad järjekindlalt üles. see konkreetne klient tõusis 30 kohalt 3 kohale. seda mitte üleöö vaid poole aastaga. Seega ärge arvake, et me teeme imet. Ei tee. Me teeme tööd.

neljandaksSamas, päevad ei ole vennad ja kliendid ei ole vennad. Siin on klient kelle tulemus lendas esimesel kuul ilusti TOP10 ja jäigi sinna. See ei tähenda loomulikult et me tööd edasi ei teeks. Lihtsalt esimesed tulemused tulid kiiresti ja jäid sinna püsima. Nüüd on klient juba TOP 3.   Aga jälle viitan siin sellele, et ei ole püsivat positsiooni top10s või top3s. Tulemused liiguvad iga päev.

alati ei lähe hästiLubasin rääkida ausalt ja nii nagu asjad on. Nagu te nägite siis mitte alati ei hüppa tulemused esimeseks või isegi avalehele.  Samuti on meil tuua kahjuks ka kurvemaid näiteid. Siin on ühe kliendi tulemused kes alguses sai ilusti oma positsioone tõsta aga siis jäid tulemused seisma ja ei liikunud enam ei siia ega sinna. Lõpuks hakkasid tulemused hoopis kukkuma.  Tulemused on küll paremad kui alguses aga kaugel sellest mis me loodaksime. Tõsi tegemist on alles esimeste kuudega  ja kogu liikumine on alles väga toores.  Kuid selline graafik paneb meid muretsema, et klient on samaaegselt kas ise kodulehel mingit nö. “SEO” teenust kasutamas või on mõni heatahtlik konkurent talle käru keeranud. Igal juhul alati on vajalik enne lepingu sõlmimist meile ära rääkida kui ollakse eelnevalt kasutatud mingite “ekspertide ” teenuseid. Nii hoiate kokku oma raha ja meie aega.
Lõpetuseks aga siis veel mõned graafikud kuidas meie klientidel läinud on ja millised näevad tegelikus elus välja need google tulemuste tõusmised ja paranemised.

110_21_1 kuugaMõnikord tuleb tulemust oodata kaua, mõnikord tuleb see aga päris ruttu. Kuigi algus pole paljulubav võib tõus 101 positsioonilt 20ks toimuda ka üleöö.

60_30_3 kuugaTõusud ja langused käivad Google tulemustes käsikäes. Harva on sellist graafikut kus oleks ainult tõus 3 kuud või 6 kuud. Seega varuge kannatust. Lõpuks jõuate te nagunii kohale kus te olema peate 😉60 avalehele Me ei garanteeri positsioone, mitte kunagi.  Kõik kes seda teevad on soolapuhujad. Meie oleme lihtsalt oma teenuses kindlad ja ütleme teile – Me ei luba imesid ja me ei luba võimatut. Kannatlikkus on see mis sihile viib. Kõikide tõusude ja mõõnade kiuste.  35 15 kolme kuugaTihti küsitakse kas tulemused on püsivad.  On ja ei ole. Siin on ühe kliendi graafik kes kahjuks ei suutnud oma kohustusi täita ja me pidime juuni kuust tema teenuse lõpetama.  Tulemused?  Tulemused enam ei tõuse rohkem, näete ise, et tulemused kõiguvad ja hüppavad rohkem ringi aga tõesti, tulemused pole kuhugi kadunud.

11_1_1 kuugaAlati ei pea alustama 60 või 600 kohalt. See klient alustas näiteks 11 kohalt ja täna istub suhteliselt solidaarselt #1 !!!  Õnne sulle sa tunned selle graafiku ise ka ära (Y) soomes

 Täiesti rahus võib meie teenust tellida ka soome või rootsi turule. Nagu näha pole probleeme ka seal tulemust teha ja oma kliente aidata.

Mis siis kokkuvõteks öelda. Usun, et tulemused on need mis kõige paremini enda eest räägivad. Tulemused ja loomulikult rahulolevad kliendid. Minul isiklikult on hea meel, et enamus meie klientidest on super toredad. Ning veel parem meel on nende superlahedate klientide tulemuste üle.  Pole paremat tunnet kui see, et keegi tuleb sinu juurde tagasi ja ütleb, AITÄHH.  Aitähh ka teile toredad kliendid. Teie tagasiside ja tulemused on need mis panevad minul silmad särama ja annavad hoogu veel rohkem ja veel paremini teha. Lõpetuseks jätan pildi mille üle mul täna kõige parem meel oli. Meie üks värskemaid kliente sai täna hommikul ilusa üllatuse !!!!

1 ja 3